Ważne wydarzenia w naszym życiu lubimy dzielić z bliskimi nam ludźmi – zarówno z rodziną, jak i z przyjaciółmi. Najlepszym pomysłem na wspólne uczczenie ważnego momentu w życiu jest zorganizowanie przyjęcia okolicznościowego. Jest to specjalne przyjęcie zorganizowane w celu uświetnienia istotnych wydarzeń lub okoliczności takich jak np.: chrzciny, komunie, rocznice, wesela czy urodziny. Może mieć charakter oficjalny albo prywatny, może być kameralne albo wystawne i przewidziane na dużą ilość gości.

Trzy podstawowe rodzaje przyjęć okolicznościowych:

Przyjęcia zasiadane – jest to tradycyjny rodzaj przyjęcia, podczas którego wszyscy goście siedzą przy suto zastawionym stole. W takim wypadku miejsce siedzące jest przewidziane dla każdego gościa i najczęściej do niego przypisane. W tego typu przyjęciach niezwykle istotne jest urozmaicenie dań serwowanych przez szefa kuchni i ich doskonała jakość. Takie potrawy znajdziecie w naszej restauracji, która cieszy się świetną opinią. Przyjęcia tego rodzaju sprawdzają się doskonale jako przyjęcia weselne, komunijne, urodzinowe czy chrzciny.

Przyjęcia typu „standing party” – nieco mniej formalny rodzaj przyjęcia okolicznościowego, podczas którego nasi goście mogą swobodnie się przemieszczać, zmieniać grona osób, z którymi rozmawiają. Charakter „standing party” jest luźniejszy i mniej zobowiązujący od typowego przyjęcia zasiadanego. Miejsca nie są przypisane do konkretnych osób, a każdy gość sam nakłada sobie wybrane potrawy i desery. Tego typu przyjęcia sprawdzają się idealnie jako firmowe jubileusze czy przyjęcia rocznicowe.

Przyjęcia plenerowe – są to przyjęcia organizowane na świeżym powietrzu. Cieszą się dużą popularnością w sezonie wiosenno-letnim. Dla gości można zbudować specjalny namiot, w którym będą mogli nawet w czasie deszczu spokojnie zjeść i potańczyć. Moda na tego typu przyjęcia przywędrowała do nas z zachodu i z roku na rok stają się w naszym kraju coraz bardziej popularne. Charakter takiego przyjęcia może być zarówno swobodny, jak i oficjalny. W plenerze można z powodzeniem zorganizować imprezę firmową, a także wesele czy chrzciny.